2012. február 14., kedd

Díjat kaptam : $

Sziasztok, ez még nem az új fejezet, de remélhetőleg az is érkezik majd a héten.
Kaptam egy díjat, aminek nagyon örülök. Ami a legjobban esett, hogy ugyanezt a díjat a mai nap folyamán két kedves személytől is megkaptam.
Még egyszer nagyon szépen köszönöm Minipötyipudingnak és Kharex-nek. :)


Szabályok!

1. Értesítsd a bloggert, aki adta, hogy megkaptad! 
2. Tedd ki a blogodra!
3. Írd ki a szabályokat, hogy mindenki tudja!
4. Add tovább négy - azaz 4 - írónak!
5. Értesítsd a díjazottakat!

Hat dolog rólam:

1. Imádok szerepjátékozni, még mindig.:D
2. Nagyon szeretek olvasni kiskorom óta, amit manapság az írással tetőzök. xD.
3. Állandóan nevetek. xD
4.Nagyon szeretem a kutyákat, főleg az én két kutyusomat. :)
5. Imádom a Heroes sorozatot és azon belül Sylart. (LLL)
6. A csokiii a mindenem, már-már függőségem. :D


A négy személy, akiknek továbbküldöm:

Lady

Nitus
Kathy
AngelGirl


3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Köszönöm a díjat de nem fogadhatom el mert én is részt veszek Benina kampányában.:)
    De azért köszönöm szépen:)
    pusziii

    VálaszTörlés
  2. Sziaaaa *-*
    Köszönöm szépen a díjat <3 ^^

    VálaszTörlés
  3. Szívesen. Megérdemelted. ; )

    VálaszTörlés